All By Myself

Just nu är jag sådära närhets-sjuk.
Pojkväns-sjuk typ..

Med det menar jag att jag vill ha någon att kramas med,
och kolla tv eller en film.. Ligga och mysa.
Och en puss eller två..

Men då var det ju dendära frihetskännslan.
Jag vill inte bli av med den.
Jag vill vara singel, få göra vad jag vill utan att behöva tänka efter..

Men förhållandekännslan är ju också underbar.
Att veta att man alltid har någon att mysa med osv..

Det är tomt men ändå skönt på samma gång...
Och det går ju inte att kombinera..

Har man en Kram-kompis är det ändå inte samma sak.
Kännslor ska ju också vara innblandat,
och ett öppet förhållande hade jag aldrig klarat av..

Jag hade aldrig klarat av o veta att min pojkvän var med andra tjejer. Det skulle knäcka mig totalt..
Så det går inte att kombinera mina behov på ett bra sätt..

Vad gör man då?!

När man är singel vill man ha ett förhållande,
och när man har ett förhållande vill man vara singel.

Jag orkar inte med domhära tankarna nåmera,
men ibland kommer ennsam-kännslan fram, och då kan det vara jobbit..

Nu ska jag ringa till Ullis och beklaga mig,
hon få mig då nästan alltid att bli glad..
Och dom gångerna hon inte lyckes, så får jag iallafall prata ut..

Kram på er ! / M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0