Böcker.

Hej! :)
Evelina hade beställt lite böcker, och det var tur!
För då kom jag på att det behöver ju faktist jag också göra! hehe

Jag beställde 3 böcker.
Bakom stängda dörrar beställde jag, precis som Eve.
Jag hade säkert fått låna den av henne, men kan va roligt att ha en egen,
om man blir sugen på att läsa den fler gånger för det sak tydligen vara riktgit bra!




Den andra boken jag beställde heter  Äcklig som är en sann berättelser om en mors grymmheter.



Och den sista boken jag beställde var Linda Rosings bok Den nakna sanningen som jag varit påväg att köpa en längre tid, men inte prioriterat. Har även velat läsa den länge och snart har jag gjort det! ;p 




Så snart kommer dom till mig! Så har man ngt bra att läsa när man ligger på stranden i Sunny Beach! :)
16 dagar kvar nu! Och det går väääääääääldans fort tror jag nog! :) 

Nu sängen, så sov gott allesammans!

 Puss kram / M 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Boken 'Äcklig' är faktiskt jävligt bra (:

2008-08-12 @ 15:16:03
URL: http://imaddeshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0