Boden / Luleå kalaset!

Nu har det varit riktigt dåligt med uppdatering från min sida. Men jag har mina anledningar ! :) hehe..

Nå tänkte iallafall ta mig tid att skriva ner vad som hänt ons-söndag. :)
Vi börjar väll med onsdag, okey?

Rese-Onsdag: Jag slutade jobbet vid halv3-3 tiden och då bar resan iväg mot boden! Det var riktigt varmt i bilen och vi hade ett stoooort släp efter så det tog rätt länge.. 

Väl framme i boden böt jag kläder lite fort, sen drog jag, Jennifer och Martina ut o gled lite bil.
Vi gjorde lite annat före de men det ids jag inte ta upp hära. haha!

Efter ett tag kom Jennifers pojkväl Stoffe och vi gled bil med han en stund, for förbi statoil och köppte lite mat och sen hem o sova. O det var skönt som bara den! För jag var riktigt trött!

 Rix Fm-Torsdag: På torsdag sprang vi på stan i luleå hela dagen och shoppade. Men jag hittade bara en tröja, en t-shirt och en tunika aktig sak. Men det räckte ändå! :) Sen träffade vi Evelina som redan var lite små full, så gick vi och drack en cider var, innan Rix Fm festival.  I mitten/slutet av Rix Fm så gick jag och mötte Kristoffer, och det var itne det lättaste, men efter ett tag hittade vi varandra !

När Rix var slut var det hemgång till boden igen och tid för nakenbad, och riktigt varmt var de! :) Och rolgit.
Jag och jennifer plaskade runt i vattnet och dummade oss! :) hehe..

Sen åkte vi till stan o gled runt. Jennifer och Frida höll på å dumma sig, och jävla vad man fick skratta åt dpm dära 2 puckorna ! :) haha.

Kvällen slutade med en statoil korv och sen bädden! Eller rättare sagt GOLVET!

Öl-Fredag:  Vaknade i lagom til på fredag. När jennifer, Stoffe och Emelie var på stan och gjorde ärenden, såstädade jag lite lätt, och duschade. Sen kom jag också till stan. Jennifer hade frissa tid klockan 4, och ides inte sitta hemma själv så länge. Hon vart iallafall jätte frän i håret! :)

Efter det åkte vi hem, sminkade oss o klädde upp oss lite lätt.. Sen sprättade första ölen! :) Vi började dricka i Boden hos Linda (?) och de var rätt trevligt. Sen åkte vi till Luleå!. När vi kom dit så gick vi till ngn hamn och satt och drack lite med Jojjis och Anki mfl. innan vi gick in på området..

Vi var väll inne på området i 15 minuter sen gick vi till Max och mötte Kristoffer. Satt dära hela kvällen o surrade skit o så. Hade riktigt trvligt. Roligt att träffa kristoffer nu när man inte sett han på över ett år! :) Min bästa vän! :)

Sen vi 02.10 gick sista bussen till Piteå. Jag Kristoffer och hans bror Linus tog den bussen förståss..
När vi kom hem till dom så surrade vi skit i nån timme sen duschade jag i kanske en timme. Och äntligen var det bädden för mig! Inte golvet. haha..

Party-Lördag: Vaknade med ett ryck av att Linus spelade musik och började damsuga. Då var klockannärmare 1.
Klockan 14.05 gick bussen till luleå. Där jag skulle byta buss till Boden. Vad tror ni händer? Jag hinner inte med bussen fr luleå till Boden, för piteå bussen var försenad, så jag fick sitta i Luleå helt själv i en timme med jääävligt lite batterier i telefonen..

Nånå. när jag väl kom till boden så var jag trött som en gnu, så vilade säkert i hela 10 minuter sen var de duschen och make-up time! När vi väl satt i bilen på g mot luleå så var det dags att dricka lite vin!. När vi kom fram till Luleå kom Jennifer på attvi var tvungen att vända för hon ville ha andra kläder. Så blev det, vi vände igen. Jag satt där i baksätet och var lite smått irriterade, men försökte tänka på annat. hehe. Nånå. Väl i boden igen och hon bytt kläder åkte vi tillbaka till Luleå igen :) Men det var bra att det tog tid, då han man få i sig med Alko innan jag skulle in. haha..

Nå när vi är i luleå då? Vad händer? Jennifer ids inte gå, och vill hem. Men då fick jag nog. Jag gick ändå utan henne, med Evelina och Frida, och det varochså trevligt! :) Vi dansa och sjöng som tokar. :) Och Frida fick mig att åka karusell med en kille. och jag kommer itne ihåg vad han hette. Men TACK frida för att han inte var ful :) haha Då hade jag dött tror jag. haha. Han var iallafall trevligt.. Sen när vi skulle hem träffade jag och Evelina en trevlig Sundsvall-bo och hans namn stavades svin häftigt. Nämligen Aluxxx. Men man utalade det Alex..

Jennifer o Stoffe kom och hämtade mig vi 3 tiden, sen vare bara hem o sova. Statoil hampis före förståss! haha

Bakis-Söndag: På söndag var det bara att börja packa direkt man vaknade, sen var det att sätta sig på bussen hem!
I luleå när jag böt buss, så fick jag sitta bredvig ett 60årigt par, och en gubbe som luktade piss och hade en mysko låda i famnen med en handuk över.. Det är inte det roligaste när man är bakis..

Men efter en stund när gubben gick ner på nedervåningen i bussen och gjorde ngt så hörde jag mjauande från lådan, så jag antar att det var en katt. haha..
Jag sov typ hela resan hem. Och smsade lite ! :) Det var roligt faktist. Vart lite småglad. hehe

Nå har fotat en massa bilder, men hittar inte sladdarna så bliderna kommer upp ngn annan dag :)
En roligt helg var det iallafall. :) Puss kram. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0