Duktig Mimmi !

Idag har jag hunnit med en del faktist :)
Sprang på stan med Evelina och Frida.

Köpte lite saker jag behövde.
Mascara, sol-olja, flipp-flopp, nagelfil..
Shampoo och Balsam kom också med hem..

Var säket något jag glömt nu, men det är inte så viktigt!

Nu har jag iallafall bakat en Ananaspaj och en Äppelpaj! ;p
Och rensat lite i kläderna, tagit fram lite jag ska ha med på våran tripp..
9 DAGAR KVAR NU! Sen är det kisskissgoooooooodbyeKiruna!
I en vecka! hehe..

Ne nu sak jag kolla till pajerna om dom har svalnat lite. hehe
Hadé bra!

Och grattis min älskade Ullis! Hoppas du har haft en bra 21årsdag ;p
Jag lovar, jag ska komma och hälsa på dig där nere i Bollnäs innom snar framtid !  hehe..

Puss kram! ( M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0