En full helg..

Fredag var det somsagt utgång.
Och ja, tyvärr vart det way to much av det god och det mindre goda. haha
Drack nämligen Tequila och jag klarar inte av det, jag blir alldelens för full när det kommer fram..

Nånå, det var en trevlig kväll iallafall! ;)

På lördag låg jag hemma och var bakis hela dagen, enda gången jag gick utanför dörren,
var när jag köpte cigg och mat. huhu. Ingen roligt dag!

I natt drömmde jag en vääääääääääääldigt äcklig dröm,
en riktig mardröm. huhu.

Nå idag har jag bara tagit de lungt, promenerat hem hit till pappa,
ska börja packa grejer till resan idag tänkte jag. :)

Imorgon är det skola, och även på¨tisdag sen åker vi ! :D:D:D

Nånå, ska fixa upp bilderna från i fredags på daton.
Kanske bjuder på ngn bild senare. hehe. Kram M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0