En hård dag..

Hejsan.
Nu har jag precis kommit hem från jobbet.. Eller för typ 20 minuter sen kanske. Max..

Det har varit sjukt med golk idag, så jag har inte enns hunnit få mig något i magen!
Och snäll som jag är, så stannade jag över en halvtimme,
och hjälpte Jenny och Danne med de sista städningen..

Igår vart det utgång. Jag och Evelina skulle gå ut,
men när vi var på stan så ångrade sig Evelina,
så jag gick  på mommas med Emil och Jesper istället..

Rätt trevligt ute igår, men vart ruksigt less på en kille.
HELT jävla vrickad! haha.
Men man fick ju skratta åt han, för han var så trög..

Kom ialalfall hem vid 2 tiden och somnade direkt...

Har vakant 7 i morse så har bara fått dryga 5 timmars sömn,
så idag blir det en slappar dag..
Ska börja läsa en av böckerna, men kan itne bestämma vilken! hehe..

nånå.. Hadé bra! Kram M! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0