En jobbig dag på jobbet..

Vaknade vid 6 i morse. Började jobba klockan 7..
Första timmen på jobbet var jag helt själv på cafét så jag passade på att baka en kladdkaka :)
Den vart LYCKAD för en gång skull! haha. Super god!

Elin var sjuk så vi var bara 2 på jobbet idag,
och fick stänga redan klockan 3.
E hade köket, och gjorde alla beställningar, och jag tog kassa.
E är inte så bra på svenska så hon kan inte ta kassan,
och det medförde att jag inte fick pissa på hela dagen!
Jag var ju tvungen att vara nära kassan all the time.
Men när vi väl stängde var det riktigt skönt att komma hem kan jag säga er!

Mamma gjorde lasange, och de var smarrigt! :)

Kom hem till pappa för ett tag sen.
Nu sak jag snoka vidare. hehe.
Puss kram / M!

Bilderna fr. luleå kommer mest troligt in i morgon. :)

Denna låt har snurrat runt i min skalle idag! :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0