En mysig dag!

Hejsan :)
När jag vaknade i morse, ville jag absolut inte gå upp ur sängen.
Men jag har ett jobb att sköta så det var bara att kliva upp..

Började jobba klockan 8 och slutade 4. Det var rätt lugnt på jobbet idag. :)
Jag gjorde lite choklad sticks,och dom var mumma!  :)

När jag slutade gick jag på stan och köppte "finn-medel".
Jag tror alla som jobbar innom restaurang-branchen förstår mig,
när jag säger att man får finnar av jobbet. Inge roligt, men nu sak dom bort! haha
Det är rätt ofrächt med finnar faktist..

Nånå. Slutsnackat om sådana äckliga saker,
när jag kom hem så slocknade jag på soffa,
sen vaknade jag av att Anki ringde.

Hon kom förbi hära och vi surrade skit, sen gick vi ut och käkade glass! :)
Det var gottigottgott..

Efter våran utlands-semester så börjar mitt nya liv.
Med tanke på mitt blodtryck måste jag ta blodtrycks sänkande,
och det medför att jag itne kan vara ute och supa varje helg nåmer.
Det ska bli rätt skönt faktist..

Sen har jag mitt skolprojekt. Och det är att jag sak börja träna.
Så då börjar min hårdträning också.
Och i samband med det tänkte jag försöka bli nyttigare också.

Äta fasta tider, inte äta sötsaker så ofta osvosv..
Men rökningen ger jag itne upp ännu! haha.

En sak i taget, det låter väll bra?
Önska mig lycka till, det lääääääääär behövas. hehe

Nånå. Pratade med pappa idag när jag var på jobbet.
Han är i Stockholm hon hans flickvän.
Han ringde och frågade om jag ville ha en svart peak (?) jacka.
Och inte säger man nej till det inte ! :)
Så vi får hoppas att den passa. (:

Jag har nog världens bästa pappa.
När det gäller att köpa saker till mig, så lyckas han ALDRIG köpa ngt jag inte tycker om.
Han är bättre än mamma på att shoppa. haha
Inte bara därför är han världens bästa pappa.
Han är omtänksam och rolig. 
Ställer alltid upp, och vi får ju itne glömma att han lagar helt UNDERBAR mat! :)

På torsdag kommer han hem, så ska nog få han att laga något riktigt smarrigt på fredag ! :) hehe

Nånå. Nu sak jag ta och läsa en tidning jag precis införskaffat mig,
de var någon Sex-novell i den, och det är ju roligt att läsa så! :)
Sen ska jag sova.
Jobb mellan 7-16 imorgon. Hujj!

Sov gott och ha det underbart! Puss / M!

Dagens låt!
 
 hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0