En skön dag!

Hejsan! :)
Nu har jag kommit hem från fisketuren!
Det var hur härligt som hälst att få komma ut i naturen.
Vi åkte till stugan och fiskade dära :)

Har fiskat hela dagen, och jag fiskade inte för att få någon fisk.
Jag fiskade för att det är roligt, och får man fisk är det ett +.
Och det var dåligt med fisk idag, men jag fick en fin laxöring iallafall! :p

Har varit ute hela dagen o fiskat, och nu bränner det i ansiktet,
även om det inte varit så mycket sol.
Men ngt de var mycket av var myggor. Men myggmedlet var nära till hands!

Nå det har iallafall varit skönt att vara ute i naturen.
Det enda ljudet man hör är från älven som brusar.
Jag hade nog inte klarat mig utan skogen.
Det är så avkopplande! d:

Nu är jag iallafall helt slut i HELA kroppen.
Så ska kolla upp om de är ngt vettigt på tv´.
Blir nog en vääldigt tidig kväll.

På återseende ! Puss och kram / M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0