Ett hjärta, två håll!

Mitt hjärta vill just nu åt Två helt olika håll.
Och hur ska jag kunna ta rätt beslut?

Det är svårt, får båda hållen har sina goda stunder. hehe
Ett mer än det andra, men det hållet är mer osäkert också!

Aaah! Jag blir galen, och ni som läser det här förstår nog inte ett piss om vad jag pratar om.
Eller jo dom "2 hållen" vet nog..

Ne jag får försöka sova på saken. I många nätter..
Men det "hållet" som känns säkrast och bäst i slutänden, det hållet går jag åt.

Men om det blir höger eller vänster återstår att se.
Och allt det här låter just nu väääldigt inväcklat och jobbligt.
Men så är det inte, för det låter värre än vad det är..

Bara jobbigt att bestämma sig, och veta att man gör rätt..
Ska jag följa hjärtat eller hjärnan? Bådeoch? Det sistnämnda är iofs omöjligt.
För de 2 förstnämnda representerar varsitt håll. hehe

Magkännslan kan jag inte häller lita på,
för det ändrar sig fram och tillbaka. huhu.

Jag ska sova nu. Jobb i morgon. 10.30-18 eller ngt nådant.
Ni hittar mig på jobbet, eller via fonen! hahahahaha
De var inte enns roligt..


Jag är inte normal, jag vet.. Har inte påstått ngt annat häller !

GODNATT! <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Meeh du hade ju kunnat följa med ut , du börjar sent imorgon :D

2008-08-13 @ 22:32:10
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0