Forever, and ever, you´ll stay in my heart and I will love you

Nu har jag kollat färdigt filmen! Och gaah så bra den var ! :)
HELT UNDERBAR film, ja en av mina nya favoriter..
Och ja, jag grät i slutet.. Självklart!
Men det är inget ovanligt, det är ju nästan så man gör det till bingolotto. haha!
Ne så hemst är det inte, men jag gråter typ till alla filmer...

Den här filmen var hursomhällst jätte bra. Och jag tror nog de flesta redan sett det.
Den är ju rätt så gammal! haha.
Jag är heeel såld på denna film och lär nog se den många fler gånger! ;p hehe.

 Men om du mot förmodan inte sett den, så gör det IDAG! ;p

hehe. Och en helt underbar låt från filmen måste ju självklart läggas in.
Ellerhur? :p


hihi. Nu ska jag röka, sen göra ngt vettigt innan bädden! Pusskram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0