Fredag

Hejsan!
Nu har jag precis ätit..
Har varit och färgat ögonbrynen och ögonfransarna för ett tag sen.
Vart inte allt för nöjd, för det vart ganska mörkt,
men det blir nog bra om 2-3 dagar hoppas jag.. ;p

Dagen är iallafall fullspäckad.
Klockan 15 ska jag och köpa öl till kvällen. Mumma !

Efter det ska jag och pappa o handla mat, sen käka och sen far han iväg till skogen.
Jag ska duscha opch sminka mig efter maten, sen är det öl som gäller! ;p

Utgång idag somsagt ;p fan vad roligt ! hihi.

Imorgon blir det att vara bakis antar jag,
sen mest troligt att kolla Black Race. ;p 

Söndag ängnar jag nmesta dagen till packning och förberedelser. 

Vad har ni för planer ihelg då? Kram M! 

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Hejsan .



Jag skulle vilja rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 . Värvar man några vänner/familjemedlemmar så får man presentkort på KICKS på 150 kr.Självklart är allting gratis.



Läs mer på min blogg om du vill veta mer.

2008-08-22 @ 13:46:57
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0