Full Rulle...

Idag har det varit full rulle..
Vid 10 sprang jag ner till kiosken och köpte cigg,
däreftert gick jag på Lindex och Apoteket och inföskaffade mig lite saker.
Nämligen en rese-borste, snoddar och nylonstrumpbyxor från Lindex.
och på Apoteket köpte jag Vätske ersättande, väldigt bra i att ha i utlandet!

Gick vidare till Evelina där vi väntade på Frida, sen var det Safari och frukost!

Skolan började kl13 idag, och vi hade prat i kanske 10 minuter, fick schema osv.
Det såg rätt bra ut, förutom onsdagar..
Har Serverings kursen på onsdag eftermiddag, så slutar inte fören 17.50! Aaah..
I´ll die! ;p

Efter skolan for jag och köpte en kamera ;P
Och textilfärg. Sen for jag o solade solarium..
Nu har jag slängt byxerna på färgning och hoppas att det blir bra..

Pappa står i köket ock kockar mat. Fisk idag! ;p
Laxöring och färsk potatis!
SATAN vad gott! ;P

Ska fota ngt ovettigt sen o så, så man ser hur bilderna blir ! :) Kameran är på laddning nu iallafall. hihi.
Så vi ses senare! ;)

Puss och kram! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0