Godmorgon!

Nu är räkningarna bortbetalade iallafall!
Jag sitter iallafall bara och tar det lungt, ska spriga o köpa cigg snart,
sen tänkte jag ta en vända på stan nu innan skolan,
så jag inte behöver stressa sen! ;p

Jag brukar aldrig lägga upp dagens Outfit, och nu förstår jag varför..
Det är ju omöjligt att få en bra helkroppsbild när man fotar själv..
Och står man framför spegel och fotar, måste man slå av blixten för att inte spegeln sak reflektera,
och då blir bilderna suddiga..

Men idag har jag faktist fotat dagens Outfit.
Bilderna vart suddiga som fan, men skit samma.
Idag blir det ändå kanske en ny kamera! ;)





2 suddiga byxer..

Nånå, på återseénde! Kram M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0