Kärlek vid världens ände!

Hejsan! ;p
Det första jag gjorde när jag vaknade var att fortsätta läsa boken Kärlek vid världens ände.
Efter ett tag kom mamma och vi åt frukost, eller det var lunch för henne :)
Drack kaffe gjorde vi också, och det var inte enda kaffestunden för mig idag. haha

När hon hade gått så läste jag ut boken.
Den är riktgit bra, så jag rekomenderar den starkt,
för er som är läs-sugna och inte läst den ännu!

Efter boken var utläst kom min bror Roger på besök.
Vi satt och drack kaffe och surrade skit i över en timme.
Roger kom med ideén att vi skulle hälsa på mormor och morfar,
med tanke på att det var ett tag sen sist..
Sagt och gjort. Vi åkte dit och jag tog tillfället i akt att be mommo sy in ett linne/klänning.

Vi var dära ett tag sen körde Roger hem mig, och jag började städa lite.
Det gick rätt fort och efter städningen kom Erika på besök..

Vi drack också en hel del kaffe och surrade massa saker.
Var trevligt att ha henne på besök, det var ett tag sen! ;)
Vi kollade även lite tv.
Pimp my ride var en av programen.
Vi förstog inte varför de sa att bilen var Rosa när den var BLÅ!
Ett tag funderade man skarpt om vi båda två var färgblinda.
Efter en stund kom jag på att kablarna var konstiga och att det var därför.
Jag ´drog ut tv:n lite och vipps så var bilen rosa! hehe

Erika gick just, men innan så gick vi ut och tog en cigg.
Jag satte på mig min fleesjacka, och i fickan hittade jag en Hundralapp! ;)
Sånt är aldrig fel att hitta!

Nu funderar jag iallafall på att börja läsa en ny bok.
Men jag vet inte riktgt. hehe.

Nånå. Ska göra något nyttigt idag.
Kanske gå på toa IGEN! hehe
Man pissar ju så sjukt mycket, när man dricker sådana mängder kaffe,
som jag nu gjort idag. haha..

Hadé bra! Kram M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0