Luleåkalaset bilder.

Bilder från fredagen på Luleåkalaset!


Jennifer och hennes vän, (kan inte allt för många namn där nerifrån) Linda kanske det var?


Jag o Jennifer, på förfest i boden.


Någon boden brud.


Emelie


någon, någon och jag.


2 till som jag inte har en blekaste om namnen.


J o S


haha Jag i bilen på g till Luleå!


Jennifer, Anki och Jojjis i ngn hamn i Luleå..


Jag och Jennifer.


Jojjis, och som nästan alltid har hon ett leénde på läpparna. haha


Jag och Krille, helt underbart att träffa han!
Var ju ett år sen sist så det var verkligen roligt..


Frida är Full och Glad! ;p


Kristoffer leker Cool!


Eve och Krille.


Do är ungefär lika långa. hahaha
KOLLA SKILLNADEN PÅ FÖTTERNA!

Det var fredagens bilder, eller en del av dom iallafall! Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0