Min helg!

Nu har jag varit dålig på uppdatering igen! Men nu ska det bättras !

Fredag: Jobbade till klockan 4, sen gick jag hem och åt middag och efter det var det Bio!
Jag Evelina och Frida gick och kollade Sex and The City. Den var faktist rätt bra enligt mig. ;p

Efter Bion gick vi till Evelina, så följde jag henne och Marrie på krogen.
Men jag drack bara vatten hela kvällen, med tanke på att jag jobbad ei lördags.
Det var rätt jobbigt att vara ute nyktert. Kom hem vi 2 och somnade direkt!

Lördag: Började jobba klockan halv11, oh det var rätt lungt hela dagen och kom hem redan vid 6tiden.
Jag och pappa åt supergod middag, sen kollade vi Sommar Krysset. Ocg vet ni? Vi vann inte.. hehe
Efter Sommarkrysset började en bra film med Maddona som vi kikade på. Sen var det dags för bädden för lilla mig!

Söndagf: Vaknade vid 7-tiden i morse. Började jobba klockan 9. Men innan det han jag äta en brak-frukost.
Men det är ju så (fick jag höra idag) Ät frukost som en kung, Lunch som en prins och middag som en tiggare. :)

Var riktigt lungt på jobbet idag, och det var skönt.
Gick med på ett vad. Så mitt nyttiga liv har börjat idag redan!
Istället för när jag kommer hem fr bulgarien.
Men när jag är dära så ska jag inte leva nyttigt för 5 ÖRE! :) haha

Nu har jag precis ätit middag med pappa. :) En pastasallad. Mumma så gott de var! (:
Har även tryckt i mig ett gäng tabletter mot mina mensverkar, som inte är nå roliga idag.
Men äntligen börjar dem släppa lite iallafall!

Nånå! Hadé Kram M!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0