Nalle Puh

Sitter och läser lite Nalle Phu citat. Så söt han är!

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. "
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne ;)

Men det bästa Citatet var nog ändå:

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar."
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

Det citatet gillar jag grymt mycket.
Óch varför gör jag nu det då?
Jo såhär är det:

Det citatet stämmer verkligen in på mig just nu..
Ju mer jag tänker och funderar, ju svårare blir det..
Det är fruktansvärt jobbigt.
Jag vet varken in eller ut om vad jag vill just nu.
Men det känns lite som att du ochså funderar fram och tillbaka rätt så mycket..

Det är inge lätt!
Ena stunden vill jag satsa ALLT! och andra stunden blir jag fundersam..

Men inne i hjärtat vet jag vad jag tycker och känner. Men jag vet inte hur jag vill göra.
Vilket håll ska jag ta? Eller ska jag fortsätta rakt fram bara?

Aaah, jag blir tokig. Och fortsätter jag rakt fram kommer jag komma tillbaka på samma ställe jag börjat på.
Men å andra sidan så väljer jag ett håll, kommer andra hållet älta i min skalle..
Om jag valde rätt eller fel osv.. Kanske ska testa mig fram?

Men jag säger som Nalle Puh :
"Medan man funderar på vad man ska göra, kan man slå sig ner och sjunga en visa."
 
Ne nu ska jag sluta svammla. Jag har annat för mig.
Sitter och väntar på att pappa sak basta färdigt, så jag kan ta en bastu..

Ska skrubba hela kroppen, så alla gammla hudrester försvinner.
Och så ska jag ha en peeling-mask i ansiktet också. SKÖNT!.


Ne men hadé så bra! Kram M!


Kommentarer
Postat av: frida

true!

2008-08-17 @ 11:18:18
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0