Sista dagen och försovning..

Hej!
Vaknade 08.28 i morse, och insåg väldigt fort att jag skulle börja jobba om 2 minuter..
Så det vart en stressig morgon, men kom till jobbet ca 20 kvart i 9 iallafall..

Det gick bra på jobbet idag. Och jag städade grönsaks/dressing kylen idag också..
Inte en vanlig kyl, det är som en "byrå" med lådor, fast i en kylform eller hur man nu sak förklara.
Det var många saker som var i vägen som inte gick att ta bort som jag fick "hänga över" för att få rent. haha

Men det gick ju hursomhällst bra! ;p

Sen när jag sllutade så åkte jag och pappa till min syster och hälsade på..
Fick lite fickpengar till resan av henne och janne, och det är ju inte dålig..
Det är väldigt bra faktist! ;p


Min bror Magnus har varit här  och hälsat på också. Fick 2 linnen av honnom! ;p
Dom var faktist fiinfina! ;) Ett var ett vanligt linne och de andra är svårt att förklara. haha

Jag har itne lagt in bilderna från luleå ÄNNU häller. haha
Men det är så att vi väntar på att våran nya dator ska komma,
så lägger inte in dom förren den kommit..

Daton kommer troligast i morgon, men pappa åker till happaranda med jobbet i morgon..
Så datan lär väll bli inkopplad på onsdag. :)

Nånå, nu ska jag snoka lite bloggar sen läsa en bok.
Började med en bok som mamma hade.
Kärlek vid världens ände.

Hittade ingen bild på boken, ´men än så länge är den riktgit bra! ;)

Och dagens låt då..
De är en låt jag hörde på radion idag. 
De första ca 40 sekunderna hade vi kunnat skippa. haha 
Men annars en riktigt superbra Mimmi-låt


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0