Små förkyld..

Hejsan!
Nu har jag vaknat och packat ner det sista. :)
Sitter och väntar på att Gänget ska komma och hämta upp mig,
så far vi mot Luleå,
där flyget ska ta oss Till Bulgarien! ;p

Det sak bli riktigt skönt att komma bort.
Sola och bada i massor,
sen blir det säkert att dansa en del också!

Enda tråkiga idag är väll att jag har blivit förkyld.
Halsmandlarna har blivit uppsvällda,
ont i halsen, och ont i huvet..
Täppt i näsan också. Men det sak nog bli bra,
för jag har massa medecin med mig! ;p hihi..

Ska försöka att blogga lite när jag är där nere,
men ser ju hur det blir. hihi..

Ha så trevligt i Sverige.
Här i Kiruna är det 8 grader ute nu. Brr...

Och till er i klassen,
jag ligger och steker i solen i morogn när ni sitter o har lektioner! haha

Ne men ha det bra, idag blir det nog inge mer bloggande iallafall! haha
Pusskram / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0