Snodde en lista av Evelina!

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Ja det skulle jag !
Skulle du vilja väga mer?
Nej det skulle jag inte vilja.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg är nog fel ordval..
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ja, Ola.! haha
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej inte idag..

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Ja men då rör jag mycket annat i ansiktet samtidigt.

Kan du slicka dig på näsan?

Nej, och det vill jag inte kunna häller. hehe

Kan du kolla i kors med ögonen?

Ne faktist inte!

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja, det kan dom.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Ja om jag är själv.
Kan du vara på fest utan att dricka?

Kan jag väll, men det är inte ofta det händer..

Kan dina vänner lita på dig?

Ja!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej!

Kan du suga?

Jadå.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja det kan jag, men det kan vara lite svårt ibland.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jo men det var vääääääldigt länge sen.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja :)

Har du ett syskon?

Jag har ett + 3 :p

Har du varit full den här månaden?

Ja det har ju hänt några gånger.

Har du någonsin haft sex med någon?

Om jag säger nej så ljuger jag.
Har dina föräldrar ljugit för dig?

Ja det tror jag nog..

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nja, lite smått, men det är ju ett tidsfördriv.

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Jo precis faktist!

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja det har hänt..

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Det har också hänt.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Det har jag däremot inte haft..

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja funderat hur det känns osv, det tror jag alla funderat över någon gång. men däremot så kommer jag aldrig testa..

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Ja det har ju hänt några gånger.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Varför en massa sex frågor? Ja..

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej!


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Min pappa är högst upp på listan!

Vem älskar du?

Mina nära och kära.

Vem hade du senast sex med?

Det skriver jag inte här!

Vem vill du bli full med?

haha. Roliga männsikor.

Vem är den bästa artisten?
Ingen speciell..

Vem pratade du senast i telefon med?

Evelina!

Vem har du en liten crush i?

Hehe, ingen !

Vem är snyggast i världen?

Jaaaag! :)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Till pappa, så han hade kunnat köpa saker åt mig för den! :)

Vem är snällast i världen?

Mamma och pappa.

Vem är din bästa kompis?

Samma fråga igen?
Vem vill du prata med?

Med Ullis just nu!

Vem sov du med senast?

Hemlis! :)

Vem såg du full senast?
En gubbe på jobbet idag.
Vem vet allt om dig?

Jag vet allt om mig. Ingen annan.

Vem kysste du senast?

De är också en hemlighet! :)

Vem kramade du senast?

Mamma

Vem kan berätta allt för dig?

Jag vet inte, den som känner för det.
Vem kan du berätta allt för?

Jag kan berätta allt åt pappa, men berättar inte allt ändå. haha
Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord, så No one!

--

Vad blir ditt namn baklänges?
immim


Har du gjort en snöängel i år?
Ja självklart!


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Det första året jag levde så låg jag inne 50% av tiden ungefär.


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja flera!


Har du någon gång testat karate?

Jo på idrotten på skolan! :)


Första sporten du gick på?
Oj, vet inte. Har gått så många när jag var liten. De var nog innebandy eller dykning. hehe

Minimorötter eller pommes frites?
Just nu - Minimorötter. Vanliga fall - Pommes!


Vad längtar du mest till just nu?
Bulgarien!


Hur gammal har du tänkt bli?
När jag är 27 så slutar jag fylla år iallafall. :)

Har du haft vattkoppor?
Ja, och det var en plåga!

Vad drömde du inatt?
Att min bror Robban jobbade på en sminkstudio!


Vilken tv-serie är bäst?
Grays


Vad åt du senast?
Det var lasange!


Höga eller låga strumpor?
Riktigt låga, eller knähöga!


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att någon i min familj ska dö.


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nja.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Svart tror jag att de är nu!


Bikini eller baddräkt?
Bikini


Snyggaste läraren?
Haha De är väll jag själv, när jag hade praktik som lärare. hehe.


Är du mörkrädd?
Ibland. Beror på situationen!


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Ne vad är de? Hahaha


Riktig gran eller plastgran?
Plast! Riktiga skräpar så mycket.


Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt


Godaste drickan till frukosten?
Kaffe!


Vill du bli president?
Nej jag står nog över!


Har du spelat tjej i en teater?
Ja det har jag !

Duscha eller bada?
Bada !


Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har hänt

Hur tar du dig till jobbet?
Promenerar


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej de tror jag nog inte..


Sjunger du på toa?
Rätt ofta!


Vilken färg har din jacka?
har flera jackor. Men min nyaste är en brun skinnjacka! :p


Använder du långkallingar?
Ja när de är kyligt ute!


Är du höjdrädd?
Oooh NO! höjder är BÄST!


Vilket land vill du åka till?
Kina, Nya Zeland, Indien.


Vad ska du göra NU?
Svara på frågorna, röka sova..

--

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaadå!

Har du sett din bästa vän gråta?
Jo det har jag.

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
??

.
Har du fått någon komplimang idag?
Att jag hade gjort fina kakor! :)

Har du varit med i en rättegång?
Nej bara lyssnat

Är du polare med grannarna?

Jag halvt.

Vilka språk talar din mamma?

Svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Tungan.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
i lördags.

Gay?
Nej.

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Ja..

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nepp

Suger det här?

Halvt

Har du varit på stranden?
Ja men inte i kalla KIRUNA

Minns du din/dina musiklärares namn?
Nepp

Hur bra är din syn?
Super  DÅLIG

Har du varit på ett party?
Mmm

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Men ne.

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Ja är en lista kär i min bror så. Hmm..

Har du varit utomlands?
Ja många ställen.

Vilken tid gick du upp i morse?

klokan 6

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Raderade typ just inkorgen.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
SOV!

Vad är det första du gör på morgonen?
Slår av alarmet.


Oj de vart jobbigt efter halva. Men när man ¨påbörjat måste man ju avsluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0