Tidsfördriv.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Jepp ! Dagligen..
Gnälla: Ja det händer..
Skrika:
Jag vet inte om det händer så ofta, men ibland..
Sova: Ja det är klart..
Ha ångest: Ja ibland, sesast i lördags faktist..
Skada dig själv med flit: Nej absolut inte..
Ta mediciner du inte borde ta: Nej nej ;p
Vilja dö: Nej inte de häller! ;p.
Drömma mardrömmar:
Ja, och det är inte trevligt!
Drömma sexdrömmar:
hehe, ja! Det är toppen ju ;p
Ta droger: Nej!
Försöka vara annorlunda: Det är inget jag försöker vara, men alla är väll annorlunda på sitt sätt..
Klä dig i svart: Ja, just nu faktist. hehe
Gå till kyrkan: Nej, bara dop bröllpo o begravning.
Gå i skolan:
Ja, idag första dagen efter sommarlovet..
Röka: Ja, sak å köpa cigg väldigt snart! :)
Ha sex: Ja det brukar jag..
Ljuga: Nej!
Hata folk: Ne Hata är ett såpass starkt ord..
Lita på folk: Vissa litar jag på, vissa inte..

VEM:
Saknar du:
Ullis <3
Vill du döda: Ne inte någon..
Rörde dig sist: haha, ja det var nog mamma när jag kramade henne.
Vill du slå: Det var värre, jag vet faktist inte..
Kysste dig sist: Det var nog Kristoffer-
Vill du kittla: hehe ingen..
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: Ja, med evelina i telefon, men hon har avslaget sin tele!
Skrek du på sist: I don´t remember..
Vill du vara som: Som migsjälv kanske? :)
Sårade dig sist: Det tror jag nog var Joel..
Vill du bli galet full med: Jag vill inte tänka på alkohol på ett par dagar nu..
Gjorde dig riktigt glad senast: hehe Mamma
Fick du sms från senast: Evelina
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Oj, jag vet inte ritkigt.

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: haha Nej
Tvångstankar: Ja faktist en!
Någon annan psykisk sjukdom: Nepp
Någon fysisk sjukdom: Jag har en födfödd hjärtsjukdom.
Någon skada: Nja, högt blodtryck, men det kanske inte räknas som skada?
Färgat håret: Ja, väldigt många gånger.
Brutit några ben: Ja armen, när jag var liten! :p
Några piercings: Öron och tunga
Egen dator: Ja en som är fullproppad med Virus..
Bra självförtroende: Vissa dagar, ja!
Kysst någon: Jo, det har jag!
Haft sex:
Jepp
Köpt kondomer: hehe Ja, det är viktigt att skydda sig!
Tagit nakenbilder: Nej, eller jo halvt typ, när jag var mindre ioförsig..
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: ja det har jag!
Dumpat någon:
ja
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ja !
Gjort något olagligt: japp


HUR:

Går du:
som vanligt?
Svarar du i telefonen: Oftast "Mimmi" eller "Hej det är Mimmi"
Fördriver du tiden: Olika, just nu gör jag denna lista..
Mycket pengar har du: Mycket! Fick ju lönen idag!
Tjänar du pengar: Ja !
Ofta diskar du: Inte ofta..
Ofta städar du: Ibland
Många stör du dig på: Inte så farligt många..
Ofta träffar du din familj: Ofta måste jag nog säga ;p

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Jepp
På gud: Lite
På rymdvarelser: Nepp
Att folk tycker om dig: Ja vissa iallafall..
På ett liv efter detta: Lätt
Att fiskar kan tänka: Nej!
Att du kommer leva länge: Nja, ganska iallafall! :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0