En lista innan läggdags! (:

Ja jag slänger väll in en lista innan det är dags för bädden!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jeans, brottarlinne, huvtröja
Vad använder du just nu för skor: Just nu, inge alls. Sist jag var ut hade jag mina vita Osiris
Favoritfärg på kläder: Ingen speciell. Använder mycket svart, grått och brunt, men lila är också en bland favoriterna.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Joakim <3
Du delade en drink med: Har inte mycket minne kvar från senaste utekvällen så.,
Du gick på bio med: Sandra från mitt jobb, vi gick efter vi stängt fiket i somras.
Du gick på stan med: Johanna och Matilda
Skällde på dig: I don´t remember.

Senaste
Låt du hörde:
Low man´s Lyric - Metallica 
Film du såg: Dumpad
Mat du åt: Köttbullar o makaroner.
Kram: Joakim
Puss: Joakim.
Fest: Juldagen (torsdags)
Känslan: Trött
Ilska: Haha, Juldagen på babylon vart jag nog lite arg på Matilda. haha
Resa: Det har vart lite småresor senaste tiden, men senaste lite större resan avr i Sluter på auguste/början av september till Bulgarien - Sunny Beach med Evelina Frida och Emmeli.
Glädje: Nyss, när jag pratade i telefon med Markus fick jag skratta ganska rejält! :D
Dröm: Kommer inte ihåg.
Boken du läste: Allt för min syster
Personen du träffade: Roger o Malin
Personen du pratade i telefon med: Markus
Personen du fick sms av: Johanna <3
Gången du åt en 7-eleven korv: Oj, det var jääkligt länge sen, i boden var det iaf. Men senast jag åt en statoil korv var nog bara 4-5 dagar sen kanske :)
Gången du var utomhus: en halvtimme sen, rökpaus var det..
Gången du sov: Nån timme sen, i fotöljen. Skönt som attans!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton
Saken du köpte: Komme rinte ihåg om det var parfymerna eller klänningen. Men det var igår.

Om dig

Namn: Mimmi
Ålder: 18
Smeknamn: Inget speciellt, ibland Mims.
Syskon: 3 bröder, en syster
Sysselsättning: Pluggar, jobbar, umgås.
Bra egenskaper: Energisk, givmild, kärleksfull.
Dåliga egenskaper: Svårt att vara arg när det väl gäller.
Linje/klass: Barn- och fritidsprogrammet 3 inriktning Psykosocialt
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Skiftande. blå, grön/blå, Grön, grön/gul, grön/blå/gul..
Skostorlek: 36

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hjälp vad små fötter du har :D

2009-01-05 @ 20:06:23
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0