En morgon!

Godmorgon!
Ställde klockan på 8,
och bad Joakim ringa och väcka mig  klockan 8 också,
så jag verkligens kulle komma upp i tid..

Vad händer?
Jag får ett SMS just efter 7, och vaknar!
Kan jag somna om då? Nå ne !
Så när Joakim ringde vid kanske 20 i 8,
låg jag fortfarande i sängen och stirrade i taket!

Så förengångskull var man klar i skallen när han ringer på morgonen :)
Känns bra! :D haha

Börjar halv10 idag,
så man kanske hinner kleta lite smink i ansiktet tillochmed :)
Det kan ju behövas, jobbar ju somsagt i kväll..

Antar att vi har en middag eller ett mingel på jobbet i kväll,
för vi skulle ha svarta byxer på oss.
Men det blir nog bra!

Så somsagt jobbar jag i kväll. 17-22!
Sen är det fort hem och se på filmer "bodygard" (stavning?)

Sen sova. Rätt ovärd dag känns det som..
Nånå, jag överlever nog!

Nånå, nu sak jag nog göra frukost, sånt hinner man med när man vaknar i tid!

Hadé bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0