En mysig kväll!

Igår var en mysig dag/kväll/natt. (:
Jag, Matilda och Johanna var på badis och badade (:
Det var både roligt och härligt!
Sen solade Mimmi lite solarium också! :p

Efter badet var det Laguna, där Johanna och hennes mamma och lillebror åt mat.
Vi for till Johanna sen, hämtade mat åt mig och Matilda från Empes! ONYTTIGT!

Vi var hemma hos Johanna hela kvällen.
Kollade tv och mös på.
Johanna och Matilda drack ngn öl, men inte Mimmi.
Jag var inte alls sugen på det. huh...
Sen vart det sängen för Matilda vi 12.
För mig vid 2. Och johanna var vaken till typ 5. haha..

Var hos läkaren idag också,
och dom ska promt ha i mig blodtryckssänkande tabletter,
men jag vägrar. Jag har ett hjärtproblem,
och hela livet har jag fått höra, "direkt blodtrycket stiger är det operation"..
Har operationen kommit? Nå ne!
Men serr ju hur det går. Förut hade jag en barnläkare. Dag heter han.
Han skulle kontakta mig iallafall, och han har vett i skallen.. (:
Så då kanske det blir operation ändå? :P Det skulle vara bra tycker jag!

Nå sen har det väll inte hänt så mycket mera..
Ikväll ska jag nog mysa med Joakim! <3
Och bädden blir det tidigt idag, imorgon fest! Roligt! :p

Hadé bra iallafall! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0