En tisdag.

..Morgonen började inte så bra,
jag försov mig nämligen! Huj!
Det är ju typisgt.. Nånå, jag kom ju till skolan iallafall..

Efter skolan umgicks jag med Matilda och Johanna! (:
Vi hade trevligt ;p

Så for jag ut och körde också,
och idag känndes det riktigt bra, inte en klump i magen som igår! :)
Jag och pappa var och handlade och sen hälsade på bror Magnus..

När vi kom hem hoppade jag i duschen, sen var det middag.
Och då var klockan typ halv8. haha..

Efter maten for jag ut med Matilda och Johanna,
Oja och Jonta var också med en sväng..
Vi höll på o dumma oss som alltid..

Hände lite tåkigheter också men det skiter vi i att skriva här iaf. Huj!

Nånå..
Skulle umgås med Joakim idag, men han var tvungen att jobba över..:(
Och mest troligt i morgon också. Men på torsdag får vi väll mysa på ordentligt kanske :p hihi <3


Sen har jag åkt några varv med Senja ikväll också!
Hon har nämligen klarat kortet idag! :D
GRATTIS! (:

Nå sen har det npg itne hänt så mycket mera faktist. huh..
Nå nu bädder! Sovgott och dröm sött!
Det ska jag göra! (:

Puss kram!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är utmanad! Utmaningen finns på min blogg! :)

2008-12-10 @ 01:45:04
URL: http://sofiethatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0