Färga håret igen! ;p

Jepp, nu sitter jag hära hos Hannah med slingmedel i håret IGEN!
Kan kalla det för ett nytt försök att bli av med det oranga (vet inte stavningen) i håret kanske? hehe..

Ska väll skölja ur det om ett litet tag (:

Idag vart det ingen träning.
Hannah orkade inte, och det var faktiskt skönt! (:
Men i morgon så blir det väll dubbelt upp :p hehe..
Då Hannah, ska jag peppa dig till 1000! hihi
Får hoppas att Annika ska med då också?
Idag hade hon inte tid (somvanligt) haha..

Men i stället för att bränna kalorier på gymmet, brännde jag kalorier på stan.
Ni vet väll att man bränner kalorier av att shoppa?
Och ja, som vanligt har jag shoppat lite (:

Underkläder, och en sport BH.
Och är man inte plattbröstad innan den är på (som jag)
så kan jag garanter att man är det efteråt! haha..
Men den var skön iallafall! ( :

Nå sen ska jag till Joakim och se desperata, haha.
Stackaren tycker verkligen inte om det programmet,
men ändå ser han det jämt med mig.. haha..
Han ska nog börja tycka om det!
De ska jag fixa! hihi..

Nånå, nu tvätta bort hårfärgen, på återseénde !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0