Mysfredag, seg lördag.

Hallå!
Igår var det en mysig dag faktiskt (:
Joakim och jag kollade ngn film på 3an,
rätt bra faktiskt! Och så mös vi som attans! (:
Riktigt Nice måste jag säga! ;p

Sen for vi ut och gled bil och hade trevligt, Empes vart det också!
haha. Men det var smarrigt! :)


Idag har det varit en väldigt seg dag,
känner mig absolut inte frisk ännu, efter influensan!
Sov till strax efter 2 idag, sen väckte Roger mig!
Men det kanske var dags att vakna då också! :)

Har inte gjort allt för många knop idag,
Jag, Roger och Malin har kollat film och bara tagit det lungt.
Sovit på dagen några timmar har jag också hunnit med!
Men kvällen har varit lite små seg. Vi alla 3 har varit rastlös,
men ändå inte haft lust att göra ngt speciellt. men det är väll så det ska vara kanske? haha

Jag har iallafall varit utanför dörren några gånger idag.
Men bara för att röka så. haha.. Stabilt Mimmi! Nånee..

Pratade med Joakim nyss också, han var ute på varvet..
Trevligt att prata i telefonen med någon iallafall,
så lite social har jag varit nu! haha STOLT! Nej..

Imorgon ska jag iallafall vara social.
Ska väll umgås med Joakim i morgon,
mysigt värre (:  hihi...

Nånå..
Nu ska jag pussas på Nova lite,
känns roligt när Roger och Malin är hära,
slipper vara själv när pappa är i Sthlm,
och så är ju lill tösen med!
En av de goáste hundarna jag vet :) Ett litet busfrö!

Sen blir det nog bädden väldrig snart också skulel jag tro!
Det låter väll riktigt nice?

Undra hur många timmar jag sovit det senaste dygnet?
Men än vad jag vart vaken iallafall! haha..

Men imorgon när jag vaknar kanske jag har sovit bort mig förkyldning helt och hållet?
Det skulle vara ritkgit skönt måste jag säga! :D

mensovgottochdrömsöttgottfolk!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0