Oj så dålig jag är..

Har ju inte uppdaterat sen i fredags, förra veckan! Sorry!

På lördagen vart det iallafall jobb, i nästan 39 graders feber, det var inte roligt!
Hade feber i 4 dagar, så ni som ligger hemma nu och är sjuka (vilket nog är ganska många),
så ca 4-5 dagar håller febern i sig, men förkyldningen mycket längre!

Nå i onsdags var det lujafton. Väldigt trevligt faktiskt.
Var hos mamma på morgonen opch öppnade paket med Thea,
självklart var jultomten också dära!
Jultomten berättade att han var 470år! Ojoj...
Och tomtemor var tydligen 390, och börjar bli för gammal,
så se upp! Tomtefar söker nu tomtemor! :)

Sen for jag o Mammsen till Sissel o familj och hade jul dära också..
Drack ngn öl och svammlade!

På kvällen åkte jag Joakim och Jesper ut o gled lite bil och så! :p
Nån Kirille (tror de var så) var också med en stund.
Och bagarn han också med på ngt varv! :)

Och igår var det Juldagen.
Och juldagen bestod mestadels av fylla!

Var somsagt ut igår, och trevligt var det också! ;p
Men idag var det itne lika roligt att vakna kan jag berätta..
Har varit riktigt  bakis idag. Huh.. Ingen hitt kan jag berätta!

Men det kanske var värt det? Haha nånå..
Nu blir det lungt fram tills nyår!
Och det är ju jätte länge tills dess va? haha Nå ne...

Har varit på stan idag och köpt en klänning tills dess iallafall,
så slippe jag tjorva lika mycket som jag gjorde igår innan jag fann vilka kläder jag skulle använda. hehe.

Fick även med mig 2 parfymer hem! Köpte en Britney parfym (haft den förut också).
och en naomi campbell  ;p

¨


Så var det me de :)
Nu sak jag sätta igång tv:n och snart kommer Joakim också!
Blir nog mystime! (:

Hadé bra! Pusskram


Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL! Jag är hos mamma och pappa och ligger dygnförkyld! Fyfan. Sån där hemsk jävla hosta (you know), ont i lungorna, svårt att andas, täppt, huvudvärk och feber. Men bar, då vet jag att jag ligger minst 3 dagar till. Fyfan. Haha :p

2008-12-27 @ 01:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0