Sallad och tvättstuga.

Hallå! (:
Igår var det lördag, och Mimmi var bakis. Det var rätt jobbigt faktiskt. huh..
Men på kvällen så kom iallafall Joakim och hämtade upp mig,
åkte förbi Ok och köpte Cola, Joakim vägde in några paket osvosv.
Sen for vi till Jens och umgicks med han och Matilda. :p
Kollade 2 filmer och hade mysigt....

Efter det for vi alla 4 ut och gled några varv, hämtade även upp Jesper. :)
Det var en rätt trevligt kväll faktiskt, härligt att bara ta det lungt!

Nu idag har jag inte hunnit göra så mycket.
Vaknade först klockan 2, och då satte jag och pappa igång med mat!
Vi gjorde en fullkornspasta sallad med kasler. :p
Det vart riktigt gott !

Så håller jag på att tvätta kläder också, och det är väll inte allt för roligt.
Men det är härligt sen när det är klart ! :p

Ska nog städa rummet idag också, det ser förj*vligt ut! 
Sen blir det nog bara att ta det lungt idag..
Kolla lite tv, det är ju söndag så!
Och söndagar = Bra på Tv! :p hehe

Nånå, nu ska jag ta tag i mig själv och börja städa.
Jag vet hur nöjd jag kommer vara efter det är gjort så det är väll lika bra att sätta igång? hehe

Hadé bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0