Städat och inslaget..

Nu har Lilla Jag varit flitig ! :)
Har städat färdigt rummet nu! Skönt ! (:


(Bilderna är klickbara)

Städat och klart!
Och ja, jag har faktist lite Jul. Kolla själv!



Min jul stjärna/snöflinga. hehe..

Och så har jag ju somsagt slagit in Julklappar också! (:
En stor påse med 5 Julklappar till min prinsessa Thea,
som är från mig, mig och mamma, och en från bara mamma.
Sen är det 4 stycken julklappar till mamma.
Så man kan ju säga att jag har några julklappar kvar att köpa,
och hur sak det gå till när man är pank? haha




Nånå, nu ska jag kolla tv! Hade! Puss


Kommentarer
Postat av: fridan

du verkar ha najs rum! :)

2008-12-15 @ 18:34:12
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okey, men om du ska på massagen på onsdag, kan du ta med den då ? :p

2008-12-15 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0