Ut och körde..

Idag var jag ut och övningskörde första gången efter olyckan.
Vissa kanske tycker det är fjantigt att inte jag kunnat göra det direkt med tanke på att vi klarade oss näst intill oskadda.-
Men det är itne så lätt.. Flash-backs från när vi hamnade i diket dyker upp ofta när man är i en bil.
Att åka bil känns inte så farligt nåmer. Och att köra gick bra, men det var en klump i magen HELA tiden..

Jag kan ju iallafall medela att jag, Matilda och Johanna har levt de sista dagarna fullt ut!
Vi har gjort massa rolga (läs knasiga) saker sen i onsdags.
Krachen var ett uppvaknade i våra liv. .. Och det är jag faktigt evigt tacksam för! (:
Det kanske låter konstigt, men vi lärde oss verkligen att livet kan ta slut väldigt fort.
Och när jag skriver VI är det för att jag är säker på att jag skriver för alla oss 3!  :)

Idag sak vi också leva livet. Vi tänkte ta fram våra barnasinnen! (:
Vi ska ut och åka sopsäck i backen! (: Hihi.. Gud vilka nostalgi kännslor det ger ;p
Vad skönbt det skulle vara att få vara barn igen, bara för en dag! (:

Och snart är det Julafton också... Ser väll inte fram emot det direkt men.
Mysigt att ha familjen samlad på en julaftons brunch! :) Sen försvinner väll det flesta åt varsitt håll..

Julklappar skippar jag i år.
Har köpt till Thea, det tycker jag räcker <3
Okey, mamma har jag också köpt till, och till pappa ska jag köpa men sen får det vara nog! (:

Ja men det är väll så det ser ut mitt liv för tillfället :)

Var ut i fredags, och det var riktigt Nice! Men Lördags morgon var inte roligt.
Låg över toastolen hela morgonen.
Sen på lördag kväll var det middag, men jag drack alkoholfritt. hehe..
Var ute och gled bli lite också. Det känndes rätt ok faktist.
Och roligt hade vi :)
Sen igår var det tomte-team på G! ;) hehe Det var också nice.
Sen på kvällen var det att mysa med Joakim <3

Men nu mat, på återseénde, som min Kicki brukar säga! (: <3



Kommentarer
Postat av: Kicki

Hehe :)

Ja olyckor får en att öppna ögonen ibland, vilket kan vara bra.

Jag är glad att du lever, och glad över att dem andra också lever även fast jag inte känner dem :)

Puss på mitt gull ! <3

2008-12-08 @ 20:14:14
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0