Alldelens för lite sömn!

Snart är det bädden för mig. Och klockan är bara 19.00.

Natten till fredag, eller kvällen kom jag och Emelie på att det skulle vara riktigt gott med Kafft.
Så vid 9 tiden börjades det. Vi satt och surra skit och drack 2 kannor kaffe.
Och jag är inte den som brukar bli pigg av kaffe, men efter dom mängderna så Jo,
då blev man det. Och pissade mycket dessutom.

Vi satt uppe till 4 tiden på natten och pratade och pratade och pratade.. Hujj.
Klockan 9 fredag morgon ringde klockan o då var de bara upp o duscha.
Dvs VÄLDIGT lite sömn!

Jobbade till 8tiden igår och när jag kom hem började jag sminka mig och drack öl..
 
Var ut på krogen, och det var faktist rätt roligt!
Tiden rann iväg och sov gjorde jag inte fören vid tidigast halv6.

Klockan var ställd på 9, men låg kvar och fortsatte sova till klockan 10.
Då var det dags att vakna till liv.

Gick till Konusm o köpte cigg sen hem o byta kläder, till mamma o slänga i sig lite kaffe o sen var det jobbet..

Jag säger då det, TACK min underbara arbetskamrater som lät mig vara slö idag! :)
Men i morgon är det jag som kan göra det stressigaste, så jag kommer ikapp. haha

Nu rökpaus sen soffan. Hadé Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0