Alllt för tidigt för mig..

Det känns som att det är allt för tidigt att vakna klockan 7.
Men börjar man klockan 8, så har man inget val...

När man vaknar så här tidigt kan man verkligen inte tänka klart!
Men i morgon är jäg ledig! :) usch så skönt. Å fredag också !:)

Vad tycker ni om värdet ute?
Det är mitten av juli och det är då inte många soldagar vi har fått änn så länge.
Skulle inte förvåna mig om det skulle börja snöa typ väääldigt snart.
(peppar peppar, ta i trä!) hehe

Jag måste ju säga att Kiruna känns rätt öde nu.
Tex på jobbet kommer det näst intill bara turister osvosvosv.

Nånå.. Måste klä på mig nu! Jag fryser, Brrr..

Hadé Kram M !

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, vädret är inget vidare alls. Jag vaknade också och frös ihjäl nästan, när man gick upp. Det måste ju vara ännu värre där du bor, i Kiruna? Hoppas du får en väldigt bra dag i alla fall! =)

2008-07-16 @ 07:41:46
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0