Åska och längtan efter pappa..

Det åskar och spöregnar ute!
Aaah, så mysigt. Jag verkligen ÄLSKAR det!

Min deppiga gårdag har blåst iväg och idag känns allt bättre. :)

Nog om det..

Vaknade kl 8.10 av att det ringde i mobilen.
<3-rud ringde..

"Hej sover du?".. Ja självklart jag gjorde, jag "började" ju först halv1!
Men nej nej, nog med sovmorgon, hon hade ändrat schemat (om det stavas så?)
så jag hade ju förmiddag hela veckan.. Så det vara bara upp och hoppa..

Vilken tur att jag bor alldelens vid jobbet säger jag då bara.
Hon ringde 10 över. Och det tog inte lång tid innan jag var dära..

Nånå, började jobba, och Sandra skulle komma in och börja jobba klockan 9.
Vad händer? Hon hade också kollat fel.. haha,
så <3-rud ringde och rabblade samma sak till henne som till mig..

Men när jag tänker efter, så varför vi har kommit fel tid, är för att hon har ändrat schemat på jobbet,
och dom vi har fått hem stämmer inte alls nåmer.
Så varje dag måste vi kolla när vi börjar dagen efter, ifallatt det blir ändringar..

Men om man gör en ändring på ett schema, medelar man väll ändå dom personer det rör sig om?
Men NEJ, tydligen så är dett upp till var och en, att ta reda på det själv om man har nya tider..
Konstigt nog!

Nånå..
Fick 4800 i förskott av lönen idag,
och förde över till Evelinas konto näsan allt.
Till resan förståss, inte för att hon ska få vara rik. haha

Och nu är resan färdig betald! :) Aaah så skönt.
Snart flickor små, så åkeeeeeeeeer vi ! :):):)
http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|277&entry=30&dest=0&city=120&hotel=3602&type=c




Men före det hinner mycket hända. haha
Ska bla. till Luleå Kalaset! :p Det blir nog riktigt Nice..


Och några man bara måste se dära är Ju bla: Lasse W, E-type, EMD och The Boppers! :) hehe


Någon annan som ska dit?

Och så är det ju mycket jobb också förståss! :)

Och IMORGON kommer min älskade pappa och hans flickvän till Sverige igen! :)
Vad roligt det ska bli o prata med han, har faktist saknat han väldigt mycket!

På torsdag ska jag och min sötunge Thea Leka heeela långa dagen :)




Nu ska jag å beställa en klänning tror jag :) Eller kanske iallafall. haha.

Hadé Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0