Dagen, kortfattat.

Nu har jag kommit hem för ett tag sen. Min dag med Thea har varit riktgit mysig faktist.
Var på utebadet och badade rätt länge, och det tyckte då Thea var jätte toppen!
Vi var även i hopptältet utanför badet och hoppade lite...

Mycket glass har vi ätit också! :) Gud så mysig brorsdotter jag har! :)
Det går bara att älska henne! :) En av mina stora lyckor i livet! <3



Försöker ladda upp bilder också, men det är ngt fel m. bloggen, får försöka senare..

Pappa har kommit hem idag :)
Och han hade med sig lite presenter! :)

En limpa cigg, en ask-kopp, en sarong,
2 par shorts (ett par var dessvärre för små ),
en bikini och 5 par t-shirt  / linnen.

Härligt känndes det. Och skulle även lägga upp bilder på de,
men somsagt, de är ngt fel när man ska ladda upp..
Någon som haft samma problem idag?

Nånå. Testar i morgon istället. Nu sak jag ut och röka,
sen är det bädden som gäller !

Sov så gott! Kram M!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0