Godmorgon!

Idag är det tisdag.. Och jag börjar jobba om 2 timmar..
Ska hinna damsuga innan de också. Usch så tråkigt..

När man har eget, tror jag faktist det blir lättare och roligare att hålla ordning :)
Eller?
Det är ju som mysigare när man har det städat och fint.
Mer hemtrevligt osv.

Men när man fortfarande bor hemma så är de inte samma sak,
för då ser det ändå inte ut som man vill..
Ni vet tapeter och inredning osv. :)

Igår kväll klickade jag hem lite kläder :)
2 överdelar, Och dom kommer väll här i veckan skulle jag tro :)

Väntar fortfarande på min akläder från Ellos/josefssons. men dom ska väll också komma nu i veckan.
Kan hursomhällst inte hämta ut ngt av de fören fredag, för då kommer lönen in ! :) hehe

Undra hur mycket de blir den här månaden? Blir nog inte så mycket,
med tanke på att jag tog ut förskottt 4800kr.

Nånå. Nu ska jag väll ta och göra lite frukost. Är rätt hungrig.
Vad händer för er idag då?

Ha en bra dag! Kram M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0