Godmorgon!


Sovit gott?

Det har då jag iallafall gjort. Trotts att jag somnade i soffan.. hehe
Men ont i ryggen har jag då nu. Soffan är skön att sova i, i någon timme vill säga.
Men en hel natt i soffan? Ne, det är inte alls lika behagligt..

Vad händer idag då?
Jag sitter iallafall ock väntar på att min mamma ska få lunch,
så ska hon komma hit och hälsa på, o dricka lite kaffe. :)

Jag tänkte att  när mamma går tillbax till jobbet, så går jag till Thea..
Ska vara med henne hela dagen idag! :) Mysigt !

Jag som hade planerat att vi skulle till stan och äta glass,
men i samma veva som jag kollade ut, så ändrade jag mig.
Det regnar ute, och de är inge glass väder precis..

Igår när jag satt här vid daton och kollade runt lite, så örde jag ett smattrande ljud mot fönsterbrädan.
När jag kollade ut, såg jag att regnet verkligen öste ner.
Jag skyndade mig på med skorna och stod ute i regnet ett tag.
Max 10 minuter, och jag var genomblöt! Men himlans, vad härligt det var!

Ne nu sak jag ta o göra lite nytta. Ha en bra dag! Kram M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0