Gve

Dagen började med att jag vaknade av ett ryck 04.33 av ett SMS.
Evelina "Nu är det dags att vakna :)"
Jag tänkte högt "Vad fan har hänt med henne?" och sedan somnade jag om.
Klockan ringde 05.00 och Snoooooozade till kvart över..

När jag vakant till liv började jag nästan skratta.
Senast igår när jag pratade med Evelina i telefon på kvällen,
skulle hon vakna 20över5 och börja gå till tåget 10i. haha

Evelina är ju somsagt en väldigt morgontrött människa och jag funderade länge igår kväll hur jag skulle få upp henne.

Nånå. 05.40 började vi gå till tåget iallafall.
När vi kommer ner till tågstationen ser vi att tåget gått redan 05.37 (tror de var den tiden)
Hur kan SJ vara så jävla fuckt up att dom inte medelar om att dom ändrar tiderna? Aaaah!
Hursomhälls, E kollar på klockan och utbrister "Bussen går om 10 minuter! Vi hinner med den!"
Så vi gick i rask takt upp till usshållsplatsen och han!

När vi hoppade på bussen, såg det ut som att den var tom,
så vi började dumma oss med Buss chaffisen om priset.
När jag i nästa sekund vänder mig bak, och ser att det är fullt med folk i bussen. haha

Kommer inte ihåg vilken tid vi kom fram till Gve men det var riktgit varmt och skönt väder!
Gick dill ngt fik och köpte frukost, och satt och snackade skit med Emelie!

Sprang runt lite på stan och savmmlade, och sen var det lassa!
Allt gick rätt fort på lassa iaf.

Lite mer än en timme kvar tills hemresa gick jag och Evelina och satte oss där bussen skulle komma.
Solen stekte och riktigt varm o skönt var det. Eller vissa tillfällen var de aldelens för varmt men. huhu..

Bussresan hem sov jag bort. :)

Bilder från våran lilla tripp kommer i morgon! Pusskram

Hadé! Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0