Härligt efteråt !

Nu har jag städat som en tok!
Köket, hallen, gäst-rummet, o tv-rummet. Hujj!
Jobbigt som satan, men skönt nu!
Så i morgon blir det mitt rum o Toaletten! ;)

Håller på att tvätta kläder också! Och var ner i tvättstugan alldelens nyss..
Skönt att jag han tvätta det viktigaste! :) Nu är de bara sängkläder kvar.
Och tyvärr så var tvättstugan upptagen i morgon!

Men när man är ledig såhär nu i 2 HELA dagar, så vill man ju hinna vara ute i solen också!
Och det har jag hunnit med idag ! :) Nånå..

Kunde inte lägga in bilder fr. igår o idag nu. För evelina är inte inne på MSN så hon kan inte skicka.
Imorgon kommer det ! :)


Btw.
Fick ett SMS av pappas tjej idag (dom är i thailand)
"oh my gud! Kenny har tappat bort ryggan med alla världesaker. Pass, Pengar, oxh hans telefon! Vi sitter fast här på en Ö och vet inte riktigt vad vi ska göra. Vi hör av oss! '"

Jag vart svin nervös direkt och visste itne vad jag skulle göra. huhu..
Men efter en liten stund fick jag ett till sms om att dom fått tillbaka allting,
och INGET fattades! :) Och som plåster på såret för dom skrämmt upp mig skulle dom shoppa lite extra dära åt mig :)

Hadé Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0