Helgen.

Fredag: Umgicks med min pappa hela dagen nästan. Vi åkte ut och gjorde ärenden, och jag körde bilen :) haha..
Var på systemet, förbi färg-butiken och köpte klädfärg, var och handlade osv.. När vi kom hem lagade pappa mat. Pepparstek och kroketter, rödvinsås självklart! Till maten drack vi ett riktgt gott rött vin faktist. (i vanliga fall hatar jag rött vin).  Lite senare på kvällen gick jag, Anki och Evelina till Mommas och tog en cider och surrade skit.. Efter det gick vi och satte oss utanför Kuploen och surrade, och kollade på folk.. Sen var det hemgång och nattinatti..

Lördag: Började jobba redan klockan 8 på lördag, och det var rätt lungt med folk också, så det var riktigt skönt för en gång skull.. hehe. När jag slutade jobbet gick jag hem till mamma, slocknade på soffan. När jag vaknade kom Robban och Thea till oss, för en övernattning. Jag och Thea badade badkar, målade lite och hade mysigt.. På kvällen/natten så gled jag, Evelina, Crille, Matti och Markus lite bil..

Söndag: Vakande kring 9 tiden på morgonen, och Thea var jätte gosig hela morgonen. Mysigt! Vi lekte lite där hemma, sen vid 10..30 gick jag till jobbet.. Söndagen vad en mardröm på jobbet. Det var stress, stress och åter stress.. Halv2 ungefär small det till, och stressen höll i sig till STÄNGNING!. Så jag och Elin fick vara kvar i yttligare 2 timmar och diska o städa allt. Lite tråkigt att Jennie gick, hade varit bra att ha hon kvar där med lite hjälp. Men jag och Elin klarade ju oss iallafal.. När jag slutade var jag helt slut i hela kroppen.. Övningskörde lite med pappa, sen sommnade jag på soffan (för ovanlighetens skull) vid halv10/10 tiden och vaknade på samma ställe i morse klockan halv11.

Måndag: Somsagt så vaknade jag på soffan och hade sovit mer än klockan runt. Så jag var rätt utvilad :) Gick ut och rökte, och sen åt jag frukost. Efter frukosten var det bara att kila iväg till lassa för att ta olika prover, men det gick fort :) Sen for jag hem, duschade, fixade till naglarna lite (började iaf.) och när jag hade tagit bort lacket kom jag på att jag var tvungen att rusa till jobbet.. Var rätt lungt på jobbet idag, som tur var för jag har haft riktigt ont i magen hela dagen.. :(
När vi hade stängt, kom jag och Sandra på att vi skulle gå å kolla lite på bion som var. Och de gjorde vi. Så vi smög in, i mitten av filmen och kollade en liten stund, innan vi skulle gå ner med allt skräp. Sen var det hemgång. Pappa kom och hämtade mig, för det är för taskigt väder ute..

Nånå. Imorgon är det jobb, och rästen av veckan också.
huhu..

Snart Luleå Kalaset, något att längta efter :) hehe.

Hadé! Kram M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0