Jag är rätt hungrig!

Just nu skulle de vara mysigt att ha en hemma-man!
Det värker i magen! Hade jag haft en hemma man nu,
så hade jag vaknat av att min man kom och väckte mig med frukost på sängen!
En stor kopp te, färskpressad apelsin, och 2 mackor. Skulle inte de vara ngt?
Men Den mannen finns bara i mina drömmar! Gaah !

Men nu har jag ingen hemma man så jag vaknar för det första i soffan, inte sängen.
Jag får göra min frukost själv, och då skiter jag i det, så jag går hungrig.

Men det är ju rätt roligt livet ändå :) Visst?  hehe

Nånå. Idag då?
Det blir att göra ngt vettigt, innan jobbet hoppas jag på!
Typ dra på stan o käka glass? :)

hehe.. Hade ! Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0