Jobb jobb jobb

Hejsan ! :)

Gick bara bra på jobbet idag. Hade bara några små ruscher, inte allt för mycket ! :)

När jag slutade jobbet gick jag hem till mamma. Och när jag öppnar dörren ser jag ett rosa paket ligga på golvet! :)
Slet upp paketet rätt fort och testade min klänning.
Den satt rätt bra, men med tanke på att den var gul, så var den rätt genomskinlig.

Funderade om jag skulle skicka tillbax den, men kom ganska fort på en annan lösning! :)
Jag färgar den svart ! :) Och så är det ett gult spänne på den, som kommer förbli gul!
Då har jag ngt att använda mina gula leggins till :) Smart va?

Gick på stan en sväng med Annika, och följde henne til Kina för hon skulle käka.

Efter det var det hemgång. Och i morgon på morgonen ska jag plocka undan lite här hemma,
pappa kommer hem i morogn kväll! :) Guuuuuuuuuuuud så skönt! :)




Jag var riktgit sugen på att gå ut idag o bara ta en öl, men så blev det inte..

Nånå. Nu ska jag göra ngt vettigt. Kanske sova? hehe

Hadé kram M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0