Kvälls shopping.

Har precis varit och klickat hem en klänning fr. clubwear för ca 300kr.
Det är super fin, hoppar den sitter bra också !

Har äver varit inne på josefssons.se och klickat hem ett par bad-trosor.
Men var tvungen att beställa för minst 200kr,
så det vart en bh, ett par trosor, en morgonrock och en sminkresväska, eller vad man sak kalla det för.
Allt detta för endast inte enns 300kr, men sedan tillkom frackt också..

Jag känner mig slösig, men jag var bara tvungen :) haha..
Och nu när resan är betald så känndes det som att jag hade råd.
Och fickpengar osv, blir ju pengarna fr nästa lön, det borde räcka gott och väl. hehe

Ne nu ska jag försöka sova en liten stund. Börjar jobba klockan 8 imorgon..

Hadé. Kram M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0