Rösten säger mycket.. Eller?

Kom att tänka på en sak som hände i fredags på jobbet.
Telefonen ringde och jag svarade. Det var en kille från tele2 sóm sökte ägaren..

När jag hörde hans röst bildades ett utseénde i mina tankar direkt.
Han hade en riktigt fin röst, och det lät som att han såg riktigt bra ut..

Mörkt hår, blåa ögon. Rätt lång och vältränad. Muskliga armar..
Ungefär något i den stilen, lät det som att han såg ut.
Men hur han ser ut i verkligheten, kommer jag nog aldrig få veta..

När jag jobbade på Kina restaurangen (Nan king) och folk ringde för att beställa mat,
så chansade man ofta på hur personen i fråga skulle se ut.
När han/hon kom och hämtade maten var det aldrig som man förväntat sig.

Så när jag tänker efter lite så tror jag min tele2-man har långt spretigt fettigt hår,
riktgit kort och i 180kilosklassen (däremot inte av muskler) eller något liknande.
Så Nejtack.. Någon som är intresserad?

Okey, utseéndet  är väll inte det viktigaste.
Men ni håller väl ändå med att det är utseéndet som ger insidan en chans?

Om jag får välja att tex dansa med en riktigt snygg kille, eller en som absolut inte har utseéndet på sin sida,
så väljer jag ju självklart den snygge. Men samtidigt, så den som är snygg för mig, kanske är motsattsen för dig..

Och det är väll ändå tur? Tänk om alla skulle tycka lika.. Hur skulle världen sett ut då?
Den hade nog varit mer platt, än rund tror jag...

 
Slut på tankar. / M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0