Skadeglädje är den enda riktiga glädjen!

Hej !
Jag måste ju bara säga att Skade glädje, är den enda riktiga glädjen! Mer än så säger jag inte.
Evelina förstår nog vad jag menar ! hahahaha!

Var på stan med Erika, Tobbe och Evelina o käkade mjukglass! :) hehe
Så är det ! Och gott vad det! Men tog aldrig ngn bild.. huhu.

Efter glassen var uppäten drog jag o Evelina ner till Polis stationen så Evelina fick fixa pass!
Och sen var de dax för jobbet.. Puuh !

När jag började fick vi just en bestälning på ca 30 köttbullar m. mos.
Och jag säger då bara TACKA GUD för att jag stod i kassan!



Jag och Evelina fotade lite bilder, innan jobbet o även några på jobbet. Så lägger upp dom direkt evelina skickat ! :) hehe

Dagens citat "Jag måste dricka mer vatten, så jag kan prata flytande!"
haha det var en gubbe som sa det till mig på jobbet.
Fick fundera länge innan jag förstod! haha

Mitt citat till Johanna när jag skulle förklara en kaffe-grej "Kulorna ska hänga neråt!" hehe.
Och hur ska man tolka det? hehe Som det kan gå ! haha

Kvällen på jobbet var rätt lugn! Skönt faktist.. Och det vart ju en hel del rök pauser! hehe..

Nu ska jag ta och se om jag kan fixa MSN på daton igen..

Hadé! Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0