Kalsonger och myggbett!

Jag har alltid haft en speciell "för-kärlek" till Idol-Ola.
Hans röst är helt underbar och så är han ju så jävla snygg också !
Men alla har ju dåliga sidor också.
Nu känner ju inte jag han, men vet ju hur han ser ut.
Och jag är/var "förälskad"!

Var i Pajala en snabbis i Lördags och där kommer min snygg Ola gårende !
Sen sitter han i bordet framför! Dvs  knappt en meter ifrån mig !
Han sitter med ryggen mot mitt håll. Så böjer han sig fram och lutar mot bordet.
Och vad ser jag? Jävligt FULA kalsonger ! FANFANFAN! Hans kalsonger såg absolut inte ut som jag hade fröväntat mig.

Jag säger då det, en lite bit av kärleken försvann, men än finns det lite kvar! :) hehe








Nånå, när jag kom hem och skulle sova upptcäkte jag myggbett på väldigt underliga ställen!
Ett på bröstet, typ 4 st på röven, och fullt på benen.
Även på ryggen (svanken) har jag ett som jag klöst sönder totaly !
Så den ser ut som en sönderklöst finne (visst var det så Evelina?) haha

Nånå, om jag berättar helgen kortfattat är det väll Mycket jobb, Fula kalsonger och JOBBIGA myggbett !


Hadé ! Kram M


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilket värt inlägg, många skratt fick jag mig :D hehe. Men det såg faktiskt ut som att det var en sönder klösen finne. För jag har själv försökt att kliva sönder mina miggbett men det går inte så varför skulle de gå för dig :D haha

2008-07-08 @ 01:25:17
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0