Vi kör på en dagens..

Dagens lista

DAGENS VILL HA: PENGAR!
DAGENS KLÄDSEL: Tidigare; jobbkläder. Nu: Mjukisbyxer o ett linne.
DAGENS SMINK: Ingenting.
DAGENS FRISYR: En vanlig "hästsvans", 2 klämmor i luggen.
DAGENS LÅT: Ingen spec. men har nynnat på "Amurula tree" (om den heter så) hela kvällen.
DAGENS PLANER: Städa, sova
DAGENS SAKNAD: Pappa, men han kommer hem i morgon!
DAGENS DUMMASTE: När jag och Annika satt o garva åt en brud i en parkerad bil.. hahaha
DAGENS MISSLYCKANDE: Enda misslyckandet idag var ett felslag i kassan jag råkade göra på jobbet.
DAGENS DROG: Cigg.
DAGENS KÖP: Ett ciggpaket.
DAGENS GODIS: En glass på jobbet.
DAGENS HUMÖR: Flummig
DAGENS ORD: Ojdå!
DAGENS TV-PROGRAM: NEXT, än så länge.
DAGENS LÄNGTAN: Tills imorgon, när jag ska umgås med min brosdotter, till Luleåkalaset och tills vi åker till Bulgarien!
DAGENS SMS:  Hhihi. Det skriver jag inte här iaf. :)

Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0