Det var den helgen...

Jepp! Så är det..
I fredags var det partaaay! (: Faktist riktgit trevligt (:
Mycket folk var det ju på krogen också..
Allt var toppen!
Men vid halv3 träffade jag Joakim,
och för honom hade det inte gått lika bra,
han hade blivit bestulen på mobil och plånbok.
Inte roligt, så han var lagomt less..
Men han fick iaf låna min tele och ringa och förlustanmäla..

Lördag var också helt okey! :)
Vaknade av att jag var bakis som attans, och det var väll inte det roligaste..
Men åkte iallafall med pappa och handlade lite, och sen käkade vi bakismat. :)
Det var gott! Och cola på det! Finns det ngt bättre metod att bota bakisen,
är en hamburgarem mycket cola och lite firskluft? Jag tror inte det..

Köpte även en sackosäck, så den kommer jagh mysa i framför tv:n (:

Sen på kvällskvisten/natten var det att glida bil..
Jag, Joakim, Matilda, Bagarn och Nils-jon (inte säker på sista namnet)
Kom väll hem just efter 4 någongång (:
Och då började jag fixa med mobilen, så somnade vid 5 först..

Nu har jag precis vaknat, funderar på en rejäl frukost faktist :)
Sen ska jag höra med Hannah och Anki om dom ska med och träna :p

Nå hoppas ni läsare också haft en bra helg! Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0