En dålig uppdatering..

Nå det är tisdag idag.
Jag trodde att det var Onsdag men ack nej!

Nå igår följde jag pappa till Luleå. Han hade tid i Sundebyn.. :)
Det var riktigt mycket snö som öste ner, vägen var spårig och de var mycket snörök..
Men jag sov typ hela vägen dit, och samma på hemvägen (:

Nå vi var förbi lite affärer dära också.
Köpte en tröja från Gina,
eller pappa betalade men! Tack! ;p

Hittade lite mera saker, men var väll inte på hugget riktigt,
konstigt nog! Pappa var chockerad..
Ja, jag sa tillochmed Nej till en jacka.
Men det berodde på att jag inte kunde bestämma mig för vilken jag ville ha mest.
Är jag inte korkad?
Det var tre stycken jag vill ha, och varför tog jag då inte bara en?
Pappa var villig och betala tillochmed, men jag sa nej!

Jag är i nog lite chokerad av mig själv tillochmed,
jag är en shoppaholich utan dess like. Det sak ni veta.
Men inte igår tydligen, konstigt detdära.. haha

Nånå, fick lön idag, så jag har shoppat lite idag istället ! :)
Fast det vart bara ett vanligt brottarlinne och en såndär ny mineral brunkräm.

Sen var det ju skola idag också, huh.. Men det gick bra!
Efter skolan for jag hem, och började plugga förfullt!
Vart inte att umgås med Joakim idag häller,
Jag har haft fullt upp med pluggandet och sen kom Matilda förbi,
och han har också hafft fullt upp.

Men imrogon ska vi umgås! (:
Har ju itne sett han på 2 dagar, så det är mycket mys att ta igen! (: hihi..

Imorgon blir det att köpa ny telefon också! Direkt efter skolan ! :)
Gud så skönt! Det behövs då verkligen!

Och snart är det helg igen! (:
Ellerhur? Det har gått 2 dagar denna vecka bara. huh..
Men på fredag så är det skola, sen hem duscha, sminka sig,
ta fram kläderna färdigt inför kvällen.
Packa ner kläder, alkohol och lite smink så man kan fylla på plus parfym i en väska,
dra till Kafét och jobba till 9 sen är det PARTY! :D


Nå nu är det nog dags för sängen, godnatt gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0